Nakladancija

Jesenska

RV Jesen 3-2014 - naslovnica --

Naslovnica jesenske izdaje revije Vino. V letošnjem slogu. Ki vinarjem ustreza. Nekaterim. Ker se pač lahko, če jim je do tega, v povezavi z vsebino učinkovito izpostavijo. Če se želijo. Možnost, ki je na razpolago. Reviji pa za preživetje seveda vsak dodaten fičnik prav pride. Kar je bil seveda osnovni in celo edini razlog. Večini ga ni treba posebej pojasnjevat. Nekaterim pač. Sklepam glede na pripombe, sicer redke, ki smo jih zaradi letošnjih naslovnic občasno deležni. A nihče od kritikov se ni hkrati s svojimi pripombami ponudil za sponozorja drugačnih, neodvisnih, likovno močnih, morda celo lepih naslovnih strani. Zato zaenkrat ostajamo pri svojem in tokrat se s po enim svojim vinom izpostavljajo:

Lidija s sauvignonom, enim od dveh, ki sta jih oba poznavalca izbrala med najboljših sedem po svojem izboru. Namig: tudi drugi dvojno izbrani sauvignon prihaja iz Bele krajine. (Presenetljivo?)
Gerhart (krajše Gert) in Jakob. Z njima smo opravili tokratni veliki intervju. Za kar pa seveda tudi imamo razloge. Vsebinske.
– Janko s frankinjo. Ker je to eno od zmagovalnih vin z letošnjega ocenjevanja modrih frankinj.
Aleš, pravzaprav po promocijski plati bolj Vesna, z Lunarjem. Ker je to eden od predstavnikov oranžnih vin, katerim se je Dušan v tej številki kar intenzivno posvetil. Zanimivo pisanje. Za vas pa zanimivo branje.

In še vedno, ker nekateri vztrajajo: zakaj ne iz vsebine revije kdo drug? Ker marsikaterega vinarja TAKO sodelovanje ne zanima. Mi pa (prosto po Gerhartu Fürstu, prihajajoča revija, stran 20) žal nismo Božiček. Jebat ga.

2 komentarja

  • Reklama na zadnji strani, reklama na prvi strani.
    Čutim se posiljenega. Če bi poštar striktno upošteval nalepko na poštnem nabiralniku, ne vem, če bi revijo sploh prejel. Če ne bi bilo dobrih prispevkov v reviji, bi jo odjavil.
    Sorry.

    • Eh, mislim, da sem razloge že pojasnil :-). Jebat ga. Realnost pač. Me pa veseli in edino smiselno se mi zdi, da se revija konec koncev kupuje/bere zaradi vsebine … Seveda pa se drugačnih naslovnic ne bi branili, a morda brez njihovega finančnega kritja posledično potem sploh ne bi bilo revije. Realnost pač … 🙂

Komentiraj