Bilboard. Jumbo plakat. Velik malček. Ducat kvadratnih metrov, ki pa se jih običajno gleda od razmeroma daleč. Ne greš skozi koprive in robidovje do plakata, da ga boš bolje videl, ne lezeš na lojtro, da na njem prebereš nekaj majhnega nekje na vrhu, štiri, pet ali šest metrov od tal. Od blizu nima smisla.
Ali pa te kvadratne metre plakata vidiš na hitro. Za kratek čas. Ko recimo pelješ mimo. Ali pa te tri krat štiri metre vidiš hkrati na daleč in na hitro, komaj, torej. Tam nekje so, in to je to in na njih je, da kljub vsemu posredujejo sporočilo.
Nekako tako, a bolj na dolgo in na široko in manj po domače in z osnutkom na podlagi neke obstoječe fotografije iz mojega arhiva sem utemeljeval naš predlog, ki je trčil ob neživljenjsko interpretacijo pravil neke tretje, a povezane celostne grafične podobe in na koncu sem iz Trsta prejel in veselo vzel na znanje odgovor, da se skladno s posredovano utemeljitvijo strinjajo, da se izključno za ta primer promocijskega materiala uporabi … kar sem pač predlagal.
Ostalo ni bilo vprašljivo in je bilo že potrjeno, vključno s sloganom, ki naj bi bil in tudi je enostavno in v nespremenjeni obliki in skoraj enaki dolžini prevedljiv v italijanščino (Carso. Terano.). Potem interna poskusna fotka, nekaj prilagoditev osvetlitve in nekaj premikov steklenice in kozarca in izbor najbolj primernega kozarca. Steklenico na kateri ni etikete odprem in vsebino dopolnim toliko, da bo kapica pokrila zrak pod zamaškom, ponovno začepim, namesto prejšnje bordo kapice navarim črno, pogledam kje so šivi na steklu in kapico zavrtim tako, da je odpiralni trakec zadaj, spucam flašo zunaj, spucam kozarec zunaj in znotraj, ga iz druge steklenice do primerne višine napolnim s teranom in pri tem popackam stene kozarca, ga izpraznim, ponovno čistim, sušim, postavim na končno pozicijo, ponovno napolnim – tokrat s skoraj do dna kozarca spuščeno zvito odbojno folijo, vstavljeno v plastični lijaček. Kar pomaga, da gre tokrat brez ofrcanih sten. Škljoc. Počistim na fotki nekaj nespoštljivo nadležnih, torej še vedno opaznih prahcev s kozarca in flaše, proti spodnjemu robu slike za boljšo berljivost slogana dodam prehod v temnino in sliko vstavim pod pripravljeno besedilo na plakatu. Še kontrolni proof in to je to.
ODLIČNO!!!
Bravo. Samo še na bistveno več lokacijah proti Krasu mora biti na ogled.
Hja, to pa ni več v moji moči :-).